Më shumë se një vit pasi Lady Gaga dhe Bruno Mars e publikuan, dueti është bërë një fenomen global, duke dominuar top listat botërore dhe duke thyer rekorde që dukeshin të pamundura për t’u arritur.
Në një vit plot hite dixhitale, melodi virale në TikTok dhe hiperprodhim këngësh dance, balada emocionale dhe me nuanca nostalgjie “Die With a Smile” zuri papritur vendin e këngës më të dëgjuar në Spotify dhe YouTube, raporton Index.hr.
Më shumë se një vit pasi Lady Gaga dhe Bruno Mars e publikuan, dueti është bërë një fenomen global, duke dominuar top listat botërore dhe duke thyer rekorde që dukeshin të pamundura për t’u arritur. Si u bë një këngë që kaloi pothuajse pa u vënë re në fillim hiti më i njohur i vitit?
Lady Gaga and Bruno Mars' "Die With A Smile" is officially crowned Spotify's #1 most streamed song globally in 2025. pic.twitter.com/JRKyrGcAcZ
— chart data (@chartdata) December 3, 2025
Kur u publikua, kaloi nën radar
E publikuar më 16 gusht 2024, kënga “Die With a Smile” nuk la përshtypje të fortë në fillim. Edhe pse pritjet ishin të larta – në fund të fundit, ishte një duet midis dy megayjeve – kënga u harrua gjatë vjeshtës, pothuajse e padëgjueshme në zhurmën e trendeve muzikore.
Sipas “Slate”, dukej se thjesht do të zbehej mes shumë hiteve të krijuara në fund të verës.
Por pas sezonit të festave, ajo përjetoi një bum. Sapo këngët e Krishtlindjeve u zhdukën nga valët në fillim të janarit, “Die With a Smile” përjetoi një ringjallje të fuqishme: nga vendi i 17-të në Billboard Hot 100, ajo u ngjit menjëherë në krye, ku qëndroi për katër javë të plota.
Së shpejti, dueti u vlerësua me çmimin Grammy për performancën më të mirë të dyshes/grupit pop, dhe kënga përfundoi midis nominimeve për “Kënga e Vitit”.
Thyerja e rekordeve në Spotify
Prova e vërtetë e madhështisë së saj erdhi përmes numrave të transmetimit. “Die With a Smile” theu një nga rekordet më mbresëlënëse të Spotify: qëndroi 121 ditë në krye të listave globale, duke u bërë kënga numër një me qëndrimin më jetëgjatë në historinë e platformës. Ajo rrëzoi nga froni mbajtësen e mëparshme të rekordit, “Dance Monkey” të Tones and I, dhe çimentoi statusin e saj si kënga që shënoi vitin 2025.
Dhe ndërsa Spotify ishte vendi i triumfit të saj më të madh, kënga pushtoi njëkohësisht platforma të tjera – Apple Music Global 100 dhe YouTube, ku u bë hiti muzikor më i shikuar i vitit.
Në një kohë kur zakonet e transmetimit të audiencës janë më të paqëndrueshme se kurrë, kjo baladë ka treguar qëndrueshmëri të jashtëzakonshme.
Gaga dhe Mars festojnë suksesin
Lady Gaga dhe Bruno Mars e pritën suksesin e duetit me entuziazëm të dukshëm. Gaga u dha një falënderim emocional fansave në Instagram, duke vënë në dukje se sa surreale ndihet të kesh pasur hite numër një në tre dekada të ndryshme.
Ajo kujtoi ngritjen e saj ndër vite, nga “Just Dance” dhe “Poker Face”, përmes “Born This Way” dhe “Shallow”, te “Rain on Me” dhe tani “Die With a Smile”.
Marsi festoi gjithashtu suksesin, duke konfirmuar reputacionin e tij si një artist që mund të përshtatet me sukses në çdo epokë muzikore – nga tingulli retro soul, përmes bashkëpunimit me Anderson Pak, deri te suksesi i fundit me Rozé nga grupi “Blackpink”.
Për të dy, dueti arriti në një moment vendimtar në karrierën e tyre: Gaga si një rikthim pas filmit “Joker: Folie à Deux” që u prit ftohtë komercialisht, dhe Mars si një tjetër konfirmim i rëndësisë afatgjatë.
Pas suksesit qëndron historia e krijimit të këngës, e cila është pothuajse aq simpatike sa vetë teksti. Sipas burimeve nga studioja, kënga u krijua spontanisht, në një seancë të vonë ku Mars ia luajti Gagës idenë fillestare, dhe ajo iu bashkua atij dhe vazhdoi të ndërtonte mbi emocionin me tekste dhe harmoni.
Regjistrimi ishte pothuajse “live”, me përpunim minimal dhe një dëshirë të qartë për të ruajtur ngrohtësinë dhe cenueshmërinë që të kujton baladat soul të viteve ’70.
Falë asaj thjeshtësie dhe sinqeriteti, “Die With a Smile” ndihet si një këngë që mund të ishte publikuar pesëdhjetë vjet më parë, por në të njëjtën kohë tingëllon krejtësisht bashkëkohore.
Teksti flet për një temë universale: dëshirën për të kaluar momentet e fundit të jetës me një të dashur. Nuk ka të bëjë me fatalizmin e errët, por me idenë se dashuria është mjaftueshëm e fortë për të qetësuar çdo fund. Kjo është arsyeja pse kënga fitoi një audiencë globale – mesazhi i saj është i përjetshëm.
Videoja solli një dozë shtesë sharm – disa do të thoshin kitsch. Gaga dhe Mars janë stiluar si një dyshe moderne country, në një estetikë që kombinon humorin western, vitet gjashtëdhjetë dhe humorin e kampit. Edhe pse kënga nuk ka elementë të fortë country, historia vizuale përshtatet në mënyrë të përkryer me trendin aktual të kombinimeve të muzikës country-pop.
Gjithashtu ka pasur teori interesante midis fansave, duke përfshirë atë se kënga është frymëzuar pjesërisht nga seriali i animuar “Attack on Titan”, për shkak të temave të dashurisë, sakrificës dhe fundit të botës. Kjo nuk është konfirmuar, por komuniteti i internetit i do interpretime të tilla.


