Drejtoria e Përgjithshme e Tatimeve njofton se Vendimi i Këshillit të Ministrave nr.623, dt.26.10.2018, për “Miratimin e kartës së të drejtave të qytetarëve për përfitimin e shërbimeve publike” përcakton të drejtat e qytetarëve dhe biznesit për të përfituar shërbime nga institucionet që janë të autorizuara për dhënien e tyre.
Janë 20 të drejta që parashikohen në këtë kartë, që renditen si më poshtë vijon:
E drejta për informim;
E drejta dhe përdorimi i shërbimeve publike;
E drejta e tërheqjes nga kërkesa;
Mënjanimi i barrës mbi qytetarët dhe bizneset;
E drejta për trajtim të barabartë në ofrimin e shërbimeve publike;
E drejta për ndihmë aktive gjatë procesit të ofrimit të shërbimeve;
E drejta për zgjidhje efektive;
E drejta për të proceduar kërkesën tuaj sipas radhës së aplikimit;
E drejta për marrjen e shërbimeve brenda afateve të arsyeshme;
E drejta për marrjen e një shërbimi në mënyrë transparente;
Alternativat në paraqitjen e kërkesës për ofrimin e shërbimeve;
E drejta për të mos u penalizuar për gabimet/pasaktësitë e institucioneve të administrartës shtetërore;
E drejta për ankimim;
Infrastruktura në ofrimin e shërbimeve publike;
Përgjegjshmëria ndaj qytetarëve dhe biznesit;
Mbrojtja e të dhënave personale, informacioneve apo sekreteve tregtare;
E drejta e këshillimit paraprak;
E drejta për shërbim cilësor;
Pjesëmarrja në përmirësimin e shërbimeve publike;
Publikim, informim dhe edukim.
Drejtoria e Përgjithshme e Tatimeve pohon se mbetet e angazhuar me profesionalizëm në edukimin e tatimpaguesve, si dhe respektimin e këtyre të drejtave gjatë ofrimit të shërbimeve publike në praktikë nga punonjësit e saj.
Burimi: Monitor