Coca-Cola ka vendosur të na dehë të gjithëve me pijen më të re në treg

Coca-Cola është duke i hyrë një tregu të ri: alkoolit.

Sipas Fortune, kompania mori shkas nga industrina e pijeve japoneze muajin e kaluar pa djeninë tonë. Pijet konsiderohet të jenë alcopop, të njohur si Chu-Hi ose Chūhai. Me fjalë të tjera, është një pije me përqindje të ulët të alkoolit dhe me aromë.

Advertisement

Sipas Irish Times pijet e konservuara Chu-Hi zakonisht kanë tre deri në tetë përqind përmbajtje të alkoolit, duke i vënë ato në konkurrencë të drejtpërdrejtë me birrën. Me sa duket, kjo e bën pijen më “tërheqëse” për femrat që e pinë, sepse ato preferojnë pije me përmbajtje më të ulët alkooli në krahasim me meshkujt. Sido që të jetë, ne e dimë se meshkujt janë përgjegjës për këtë.

Kjo nuk është koha e parë e Coke që prodhon një produkt alkoolik në historinë e saj 125-vjeçare. Gjatë fundit të viteve 1970, kompania eksperimentoi për pak kohë me shitjen e verës së bërë nga vreshtat në Kaliforni dhe Nju Jork. Vera u bë edhe e disponueshme në fluturimet e United Airlines.